Fakturering til DanCenter
Som leverandør kan du fakturere DanCenter elektronisk efter nedenstående retningslinjer.
Du vil i en overgangsperiode også kunne sende os fakturaer i pdf format på mail, men de skal ligeledes overholde kravene til reference og have en betalingsfrist på minimum 14 dage. Du kan her finde vores  
faktureringsoplysninger.
   Kan I allerede sende elektronisk?
 
    
Hvis I allerede kan sende elektroniske fakturaer, sender I blot på samme måde til os på vores EAN-nummer:  
Faktureringsoplysninger
      
   
  Kan I endnu IKKE sende elektronisk? 
Der er flere udbydere, som gør det nemt at komme i gang med elektronisk fakturering. Vi samarbejder med og kan anbefale Sproom. Herigennem kan I fakturere både os og alle jeres andre kunder elektronisk.
Se mere på: 
www.sproom.net
 
Følgende oplysninger skal være påført fakturaer til DanCenter
- For at vi kan sikre hurtig distribution og rettidig betaling, er det nødvendigt, at I udfylder referencefeltet korrekt.
- Hvis I leverer til et af vores lokalkontorer, så skal I angive lokalkontorets navn i Kundereference (ikke ordrereference).
- I øvrige tilfælde kan I enten angive navnet på en kontaktperson eller en afdeling.
Fakturaen vil først blive endeligt modtaget, når samtlige oplysninger er påført. Husk betalingsfrist på minimum 14 dage.